Insta

Steam ID

PSN ID

sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Haaste

Sain haasteen Nänniltä ja pääset hänen blogiinsa TÄSTÄ 

Idea: kerro 10 asiaa itsestäsi, sitten vastaa haastajan antamiin kysymyksiin ja lopuksi keksiä omat 10 kysymystä seuraaville bloggareille, jotka haastat tekemään saman.

10 Totuutta minusta.


  1. Olen nörtti
  2. Pidän liikunnasta silloin kun minulla on mukana joku jonka kanssa puhua paskaa
  3. Tykkään harrastaa kaikenlaista, yleensä tosin jää hommat kesken kun kiinnostus hiipuu.
  4. Olen ollut kihloissa 2 kertaa aiemmin
  5. Viihdyn aika hyvin yksin
  6. Mutta poikkeus sääntöön on oma kihlattuni
  7. Pidän kissoista
  8. Olen ääliö
  9. Tykkään enemmän Sonyn brändistä mitä Microsoftin
  10. Olen huono ihminen

Kysymyksiä minulle:


1. Jos saisit käteesi tonnin ja sinulla olisi tasan 1 tunti aikaa käyttää se, miten käyttäisit sen?
- Ostaisin kaikkea kivaa itselleni ja kullalleni :3 kuten vaikkapa vaatteita, pelejä ja koriste-esineitä

2. Pitääkö horoskooppimerkkisi paikkaansa? 
-Mitä viimeksi olen Vaa´an horoskooppia lukenut niin aika monessa asiassa on totuuden siemen.

3.  Turhin tapasi?
-Lisuke sanojen käyttö, niin kirjoituksessa kuin puhuessa.

4. Lemppari supersankari?
-BATMAN!

5. Mitä täytteitä löytyy lemppari pitsastasi?
-Kebab, homejuusto, pekoni, katkarapu, simpukka

6. Mitä mielesi tekee tällä hetkellä?
- Päänsärky lääkettä.

7. 3 asiaa joita ilman et voi olla päivääkään?
- Oma akka, kissat ja tietokone

8. Kerro vitsi.
- Mistä tietää että nainen on kiimassa? Kun työntää käden housuihin niin tuntuu kuin hevonen hamuais kauroja.

9. Lempi paikka kodissasi?
- Oma "työpisteeni"

10. Lemppari dinosaurus?
- T-Rex 

En haasta ketään kun minua ei seuraa kukaan (so lonely :,/ ) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti