Insta

Steam ID

PSN ID

tiistai 8. toukokuuta 2012

Turhaa kakkaa

Miettinyt olen sitä minä vain että mitähän minäkin tänne oikeastaan kirjoittelen tai mistä kirjoittaisin. En jaksa välttämättä alkaa mitään päiväkirjaa pitämään ja muutenkin se on sellasta...en mä tiiä. Ei itseä niin kinosta myöskään jotain video postauksia laittaa kun se kielii turhamaisuudesta sekä myöskin narsismista. Ei ehkä aina mutta sen mitä minä olen joidenkin random tyyppien blogeja katsellut niin vähän huomiohuoraukselta tuntuu. Miksi pitää kertoa koko elämäntarina jossain blogissa ja jakaa se ventovieraiden kanssa? Hyvänä esimerkkinä olen lukenut jonkun esipuberteettisen teinitytön juttuja viiltelystä ja muusta vastaavasta...siis mitä vittua? Hankkiutukaa ihmiset hoitoon elkääkä johonkin blogiin itkekö kuinka kaikki on paskaa ja teen itsarin, sitä varten on ihan oikeasti henkilöitä jotka auttavat. Eipähän tule ainakaan mitään TROLOLOLO, emo, fag etc. kommenttia. Suoraan sanoen tuntuu tosin että jotkut suorastaan haluavat sitä.

Itse omasta mielestäni kirjoittelen tänne joskus jotain asiaa joka voisi aiheuttaa miettimistä, keskustelua sekä antaa toisenlaista näkövinkkeliä....Mutta rehellisesti, kirjoitan tänne vain siksi koska minulla on tylsää ja joskus tuntuu että pitää päästää irti ajatus. Sillä sitä tulee kirjoiteltua aina joskus tänne missä oikeastaan kukaan ei näitä varmasti lue =D olen niin ovela ja kierä paska.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti