Insta

Steam ID

PSN ID

tiistai 7. heinäkuuta 2015

En tee haaste

Minä en tee haaste tuli emännältä. Mitään ymmärrystä minulla ei testin tekememisestä ole, mutta veikkaisin että pitää luetella vähintään 10 asiaa mitä en tee.

- Minä en kuuntele suomalaisia naisartisteja

- Minä en mielelläni tiskaa, mutta aseella uhaten olen monesti joutunut kuitenkin tiskaamaan

- Minä en usko että Suomi lähtee "nousuun" uuden edukunnan myötä

- Minä en jaksa kovalla helteellä pukeutua housuihin vaan mieluummin pukeudun hameeseen (irlantilaisilla ollu tiedossa jo pitkään että housut vaan hiertää)

- Minä en voi sietää Salattuja Elämiä

- Minä en ole koira ihminen

- Minä en pidä uusista Final Fantasy sarjan roolipeleistä (ne on raiskanneet sen sarjan!)

- Minä en osaa laittaa ruokaa (ainakaan sillee että emäntä niitä söisi)

- Minä en suostuisi (mutta pakko ottaa) tekemään 9€/pv töitä

- Minä en ole pelannut kaikkia Zelda pelejä läpi vaikka olen fanipoika, ei löydy Wiitä eikä Gameboy Colorille niitä löydy enää mistään (halvalla)

- Minä en stressaannu helposti

- Minä en tykkää täytekakusta

- Minä en voi sietää ääri feministejä, kuten en muitakaan vastaavia ääripäitä
 
- Minä en ole oikein koskaan välittänyt Microsoftin konsoleista.
 
- Minä en ole valmis käyttämään 20€ baari reissuun (itku tulee jo sisäänpääsy maksusta)

- Minä en vastaa pukeutumisestani itse (emäntä ei anna laittaa päälleni mitä haluan ku ne ois kuulemma rumia kamppeita)

- Minä en tykkää ruotsin kielestä

- Minä en omaa hyvää muistia enkä kuuloa (voi olla tosin valikoiva)

- Minä en ymmärrä miksi minun piti tehdä tälläinen paska testi

- Minä en halua olla ilkeä mutta haastan tähän kuitenkin Mikon mukaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti