Insta

Steam ID

PSN ID

torstai 20. helmikuuta 2014

Rahhaa, lissää rahhaa

On se niin ihanaa kun sain töissä kuulla, että hommat on muuttunu palkkatuki työ hommien suhteen. Saa nykyään osapäiväisessä palkkatuki työssä myös sitä sovellettua päivärahaa! Saatana, sehän meinaa meikälläkin about 200€ lisäystä viihde kassaan. MUHAHAHAH. Silläpä sitä saakin laitettua lisää tatuointeja. Olen aatellut laittaa vielä 2 isompaa tatskaa sinä aikana kun töitä vielä on.

Huomenna olenkin menossa tuon alienin teettämään loppuun. Sitten voisikin uuden ajan varata muutaman kuun päähän että saa tuon toisen wanhan tatskan peittoon. Sitten toiseen kyynärvarteen parin saan tatska ja sitte vielä tuohon toiseen kämmenselkään jotain nii olisin "valmis" tai siihen asti olen vasta suunnitellut tatuointini. Sitten sitä pitäisi pikku täyttöjä tehdä ja lopulta se kaiken yhdistävä kokonaisuus taustat ymp.

Pitäs kai se PS4 ostaa kans hyllyyn. Aseluvat myös pistän huomenna vireille....välillä oikeastaan ihmettelen että mistä tätä kätteistä oikeen tulee näin paljon. Sitten muistan, olen paras. Siinä syy. No ei, suunnitelmallisuudella ja vähän huonommalla ruualla olemisella. Eikä kalliita harrastuksiakaan minulla ole...paitti mettästys periaatteessa. Mutta siihenkin kohta on kaikki välineet kasassa, sen jälkeen ei tartte muuta ku luvat vaan maksaa vuosittain. Saapahan lihaa pakkaseen niiltä reissuilta kun jotain onnistuu saamaan saalissäkkiin asti. :D

Kuvia tatuoinnista kun se valmistuu luvassa tässä lähiaikoina. Ei mulla muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti